Wednesday, November 18, 2009

Chciałem pisąć po polsku

Pracuję ten tydzień. Kiedy to był 11 godzina, w poniedziałku, moje uczeniów czytali coś, ale wiedziałem że oni nie lubili czytać, bo to jest trudny, ale też myślę że to jest ważny. Tak nudził mi się, bo nic nie mogę robić kiedy oni czytą, więc ja czytałem też, ale po polsku. Chciałem jeżeli pamiętałem ten język.
Nie mam egzaminy lub lekcji w uniwersitecie bo zdałem swoje ostatni egzamin na 14-go listopada, i nie będę mieć lekcji do lutego lub marca. Lubię bardzo być na wakacji. Bardzo lubię.
Chciałbym jechać gdzieś na wakacji ale nie wiem gdzie, i nie wiem kiedy. Może w lutym? Albo gdzie?
Teraz jestem śpiący bo myślę że będę iść spać. Mam nadzieje że swoja wakacja nie jest tylko w Brisbanie. Oczywiście, będę jechać na plażę bo teraz nikt nie mieszka w mieszkaniu mojej matki, ale też chcę jechać gdzieś. Może do Sydneja lub Melbournia. Byłem w Melbourniu ten rok, ale mam kolegi tamte. Też mam kolegi w Sydnejach i ostatni raz że byłem tamt, był w 1997 roku. To jest trudna pytania. Nie wiem.
Idę spać.

No comments: