Tuesday, September 01, 2009

Co robię? Что я делаю?

Jestem w domu teraz. Oglądam "Never Mind The Buzzcocks" kto jest dobry, i lubię bardzo bo to jest bardzo śmieszny. Czekam mój kolega kto będzie zadzwonić mnie dzisiaj lub jutro bo chcemy jechać na plażę. On jest z Wiednia. Plaża że ja lubię jest Noosa i nie wiem jeśli mój kolega był w Noosa, albo jeśli to będzie jego pierwszy raz. On mieszkał w Brisbane na sześć miesięcy.
Dzisiaj, będę jechać z psami do parku psów, ale jeszcze nie wiem o ktorej. Może wkrótce.
Nie poszedłem do uniwersytetu dzisiaj bo nie mam lekcji wtórek, ale mam dużo środa.
Chciałbym napisać w języku rosyjskim, ale nie wiem czy to będzie dobre tłumaczenie.

Я сейчас дома. Я смотрю "Never Mind The Buzzcocks:" Кто это хорошо, и мне это нравится, потому что это очень и очень смешно. Ждать мой друг, который будут называть меня сегодня или завтра, потому что мы хотим, чтобы идти на пляж. Он родом из Вены. Пляж, что мне нравится это Noosa, а я не узнаю, что мой друг был в Noosa, или, если это будет его первый раз. Он жил в Брисбене в течение шести месяцев.
Сегодня, я пойду с собаками в парке собаку, но я не знаю, о чем. Возможно, в ближайшее время.
Я не ходил в университет сегодня, потому что я классы вторник, но у меня есть много среды.
Я хотел бы писать на русском языке, но я не знаю, будет ли это хороший перевод.

No comments: